Wojciech Kozlowski Wojciech Kozlowski
78
BLOG

Wystrychnąć na dudka

Wojciech Kozlowski Wojciech Kozlowski Kultura Obserwuj notkę 0

Z wielkim sromotą notuję sobię, że w dn. 24/07/20017 zostałem wystrychniety na dudka przez prof. Antoniego Dudka, poprzez ocenzurowanie mnie i zablokowanie przy temacie: http://antoni-dudek.salon24.pl/796399,gora-lodowa#logged

Mój wpis był mniej więcej taki, a właściwie łagodniejszy bo bez członu o przydupasie i dupku, ale ulepszyłem go nieco - mając po ocenzurowaniu mnie pełniejszy obraz profesora Dudka:

Dudek dla Dudusia jak przydupas dupka, a zatem próba rozbicia mafii sędziowskiej jest dla Pana Profesora :"stawianiem do góry nogami polskiego sądownictwa" ;((( Zgroza!

Tak nawiasem to profesora - tak jakoś - nigdy nie ceniłem, a zatem wyrzucenie mojej skromnej uwagi odebrałem szczególnie boleśnie - zwłaszcza, że w IPN zdarzali się jeszcze gorsi osobnicy od pana profesora.

Na marginesie informuję, że pana prezydenta nazwałem pieszczotliwie Duduś, kiedy prezydentem jeszcze nie był, a więc nie może tu być mowy o znieważeniu pana prezydenta.

Kiedy Daniel Olbrychski recytował moje wiersze w stanie wojennym – a było je słychać między innymi w Głosie Ameryki - byłem bardzo dumny. Trwało to niestety tylko do czasu przeczytania jego ksiażki pt. „Parę lat z głowy” W-wa 1997, wydanie II.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura